Vakken blok 1 gehaald!!

HOERA!! Ik heb alle vakken van mijn eerste blok met een voldoende afgesloten!
Na twee weken in spanning zitten heb ik vandaag mijn laatste tentamencijfer binnengekregen!

Vakken Blok 1 Gehaald

Ik ben blij. Heel erg blij! In blok 1 had ik ‘maar’ twee vakken: Media and Communication Theory + werkgroep en Methode van Onderzoek. Voor het eerste vak hadden we een mid-term exam en op de hbo-manier leren leverde me een 5 op. Dat was niet zo goed. Gelukkig scoorde ik voor mijn assignments en presentatie voor de werkgroep gemiddeld een 7,2. Toch wisten de docenten nog niet zeker of alle cijfers bij elkaar gemiddeld een 5,5 moesten zijn, of dat het gemiddelde van de twee examens op een voldoende moesten uitkomen. Ik moest dus minimaal een 6 halen om gemiddeld een 5,5 voor mijn examens te scoren en vandaag werd ik eindelijk uit mijn lijden verlost: een 6,6 voor mijn final exam! Ook vermeldde de docent dat het niet nodig was om gemiddeld een voldoende voor de twee examens te halen dus achteraf had ik zelfs lager kunnen scoren, maar ik ben heppiedepeppie en heb het vak met een 6,3 afgerond.

Methode van Onderzoek heb ik met een 6,5 afgerond (een 6,5 voor het tentamen en een 6,5 voor de onderzoeksopzet) dus mijn eerste blok heeft me gelukkig geen herkansingen bezorgd.

Vriendjelief stond vanmiddag opeens voor de deur en gaf me een heeeeerlijke KitKat Chunky White – en daarna nog een. En daar doe ik het natuurlijk allemaal voor ;-).

 

Een gedachte over “Vakken blok 1 gehaald!!

Geef een reactie

