Hema Desk Planner

Desk Planner

Als ik ooit een sponsor zou mogen kiezen zou het de Hema worden. Ik ben enorm fan van alle hebbedingetjes, notitieboekjes, nagellak en chocola. In tijden van crisis leg ik mijzelf een Hema-verbod op, want gegarandeerd dat ik er meer koop dan ik nodig heb.

Verleden week was mijn Hema-verbod afgelopen en kocht ik wat handige dingetjes, waaronder bovenstaande desk planner. Omdat ik erg slecht ben in plannen, maakte ik een tijd geleden een eigen planner die prominent op mijn kast hing. Per dag streepte ik af wat ik had gedaan en ik gaf mijzelf – hoe kinderachtig het ook klinkt – een sticker als beloning. Maar planners maken is veel werk en gelukkig biedt de Hema weer eens uitkomst!

Voor €3,95 kun je met deze planner 104 weken vol plannen. Hij staat recht voor mijn neus, boven mijn bureau en ik zie dus in een oogopslag wat me ook al weer te doen staat. Ik gebruik verschillende kleurtjes om hem in te vullen, deels om het op te vrolijken maar ook om het nog overzichtelijker te maken.

Desk Planner

Vanaf maandag begint mijn tweede studieblok alweer en ik zal dan niet alleen mijn colleges, maar ook wat ik per dag moet studeren invullen. Ik ben nu al fan van deze desk planner en door de vrolijk voorkant en het ‘lijstjes’ effect (ik ben gek op lijstjes) wordt het plannen nog leuk ook.

Een tijdje geleden zag ik ook een week-planner bij Paperchase, maar die was een stuk duurder. Deze is budget-proof en je kunt twee jaar vooruit ;-).

Verder is er op de achterkant van elke week ruimte voor een ‘to do list’ en notities, maar die gebruik ik niet omdat ik de kriebels krijg van doorgedrukte inkt. Op de website van Hema is de Desk Planner al uitverkocht, maar bij mij in Vlaardingen lagen er nog stapels. Ze zijn verkrijgbaar in twee leuke designs en zelfs mijn vriendje vond het een goed idee, dus hij heeft er nu ook een. Hoera voor Hema!

Desk Planner

 

Een gedachte over “Hema Desk Planner

Geef een reactie

