Paperblanks Agenda 2015

Agenda

Het begint ieder jaar weer rond begin september: de kriebels om een nieuwe Paperblanks agenda uit te zoeken. Het is een soort van traditie, een ritueel. En zoals altijd bestel ik mijn agenda op 24papershop.com, want daar hebben ze heel veel Paperblanks!

Omdat ik een beetje blut was mocht ik van mezelf ook niet naar de website om te kijken wat voor moois er dit jaar aan de collectie was toegevoegd, maar heb ik netjes gewacht tot ik eindelijk weer dinero had. En het is gelukt, ik ben verliefd! Op mijn nieuwe Paperblanks Hummingbird Agenda <3. Ik kan niet wachten om aan het nieuwe jaar te beginnen!

In 2010 stuitte ik op een Peter Pauper Press agenda. Ik werd meteen verliefd op het materiaal van de pagina’s. Het is voor mij namelijk belangrijk dat het papier niet spierwit is en dat inkt niet doordrukt. Ik word daar op de een of andere manier ontzettend onrustig van. Een mooie, overzichtelijke agenda maakt me blij en vind ik de investering (zo’n 20 euro) waard. Ik ging op onderzoek uit en zo ontdekte ik Paperblanks; fantastisch papier en kaften waar ik naar kan blijven kijken.

Agenda's

Hieronder vind je mijn Paperblanks agenda’s 2011 tot en met 2015, plus een adresboekje. Ik vind de agenda’s prachtig om te zien en na een jaar plezier ze staan mooi op mijn boekenplank. Paperblanks maakt ook mooie notitieboeken én ze gebruiken – zoals ze zelf zeggen – “utilising acid-free, sustainable forest paper and 100% recycled binder boards”, dus je kunt verantwoord je leven plannen!

Ik word echt iedere keer als ik mijn agenda zie weer blij en schrijf er ook netjes alles in op. Een klein geluksmomentje.

 

Deze agenda wilde ik heel graag hebben, maar was er alleen in groot formaat. Een fijne maat als je agenda altijd op je bureau ligt, maar te groot voor in je tas.

2011

2011

Deze agenda blijft mijn favoriet. Ik vind de kleuren zo mooi!

Agenda12

2012

2013

2013

Afgelopen jaar was er niet heel veel keuze qua nieuwe modellen. Hoewel ik de blauwe variant van deze agenda ook prachtig vond, ging ik toch maar eens voor roze.

2014

2014

En dan de winnaar van dit jaar! Deze agenda is een stuk dikker dan zijn voorgangers, maar ook dit keer was deze kaft liefde op het eerste gezicht en waren er geen andere formaten beschikbaar. Normaal gebruik ik altijd een weekagenda en dit is een dagagenda, wat misschien wel handig is voor het plannen met school e.d. Ik ben in ieder geval helemaal blij. Je kunt de Hummingbird Agenda 2015 HIER bestellen.

2015

2015

En tot slot mijn Paperblanks adresboek die ik nooit gebruik. Leuk voor de heb!

Adresboek

Adresboek

3 gedachtes over “Paperblanks Agenda 2015

Geef een reactie

