Linda. Kaartenbox

Al jaren ben ik fan van het tijdschrift Linda. van Linda de Mol. Ik vind dat Linda zich ontzettend leuk in de media weet neer te zetten en het tijdschrift is een goede combinatie van, nouja, alles wel. Mooie foto’s, gevatte artikelen, leuke hebbedingen, dure kleding… Het tijdschrift zelf is vrij prijzig maar ook heel mooi om te bewaren of om in te knippen, want er staat zoveel leuks in!

Eén van de leukste dingen aan het magazine vind ik de cover. Iedere maand weer staat Linda in thema op de foto. Toen ik zag dat er een Linda. Kaartenbox uitkwam met de leukste covers er op, wist ik niet hoe snel ik die moest bestellen. Ik ben namelijk nogal van de oude stempel, al die Whatsappjes en Facebookberichten zijn leuk, maar een kaartje schrijven of ontvangen is natuurlijk véél leuker!

Linda.Kaarten

De kaartenbox kost €18,50, maar als je dat deelt door de 100 kaarten die je er voor krijgt ben je minder dan 20 cent per kaart kwijt. Wel zo fijn voor arme studentjes. 100 verschillende kaarten, voor vrijwel iedere gelegenheid één. Voor die vriendin die in scheiding ligt, of die haar dieet helemaal zat is, of voor de yogafan… Terwijl je de kaartenbox doorkijkt bedenk je je waarschijnlijk ter plekke al voor wie welke kaart bestemd is.

Foto 04-11-14 20 39 47

Een aantal kaarten zijn mijn grote favorieten en die doe ik dan ook niet weg. Ik ben van plan ze aan de waslijn in mijn toekomstige paleisje te hangen, maar tot die tijd prijken er vier aan mijn muur.

Foto 04-11-14 20 40 23

Deze kaarten zijn origineel, grappig, mooi én je kunt ze nog persoonlijker maken door onder de ‘polaroid’ een tekst te schrijven. Ik heb mijn kaartenbox besteld via bol.com en heb er al heel veel plezier van gehad!

Geef een reactie

