Mijn leven is compleet…

Flamingo In Rotterdam is het grootste H&M filiaal van Europa geopend. En ook al was ik zo goed als blut, ik wilde toch wel even een kijkje nemen.

Het is een van mijn slechtste habits: mijn voorliefde voor prullaria. Hebbedingen waarvan ik overtuigd ben ze nodig te hebben en die bij aankoop er van aanvoelen alsof mijn leven nu écht helemaal compleet is. Normaal gesproken vind ik dit soort dingetjes in winkels als Paperchase of Primark, maar blijkbaar heeft ook H&M door dat de drang om onzinnige dingen te kopen bij veel mensen groot is.

Het eerste wat ik besloot mee te nemen waren de hartjes-paperclips. Mijn vriendin Isis zei dat ze van pas konden komen bij het leren en dat was ik met haar eens. Ook kostten ze slechts €2,99, dus dat was binnen het budget. Maar nog geen vijf stappen verder viel mijn oog op een Flamingo-plakbandhouder inclusief roze plakband. Mijn hart sloeg sneller want ja, dit had ik pas echt nodig en hij zou vast ook super staan in mijn aankomende huisje. €4,99 was een koopje voor een mooi decoratieding. De Eenhoorn-puntenslijper wist ik te weerstaan, maar zowel de poezen- als mopshond-knijpertjes moesten mee (á €2,99 p.st.).

Ik heb wel al een idee hoe ik ze wil gaan gebruiken. Ik sta ingeschreven voor een anti-kraak woning en dan is er altijd een kans dat je er onverwacht uit moet. Ook mag je geen muren verven en ben ik niet van plan mijn huisje super-de-luxe in te richten. Daarom zoek ik dus leuke manieren om mijn toekomstige paleisje toch eigen te maken. Maar terug naar de knijpers: mijn plan is om twee lijnen aan een muur te hangen en daar allemaal leuke foto’s en andere herinneringen aan vast te maken. Een herinneringenwaslijn die nóg toffer wordt door deze fantastische knijpers, wat deze ietwat onzinnige aankoop helemaal verantwoord maakt!

Geef een reactie

